torsdag 10 januari 2013

- It all comes down to the last person you think of at night. That's where your heart is.

Igår kväll innan jag gick för att lägga mig blev de att snacka förhållande, sex och livet med en kompis. De var både djupa samtal och grymt roliga. Skrattade ganska så mycket igår. De behövde jag! Tack alla fina vänner som finns och får en på bra humör<3

Haha fan så dryg jag var igår men jag skyller på att jag sovit så dåligt de senaste dagarna. Men egentligen finns de inga ursäkter bara dåliga bort förklaringar. Sen så har jag glidit tillbaka till de satans skiten som håller mig hårt i sitt grepp som inte verkar vilja släppa taget.. Jag orkar snart inte att kämpa. Helst inte nu när jag har skolan att ta igen grejer i.

Hoppas ni inte tycker att det är en sönder deprimerad blogg. Men om ni tycker de så får ni väl överleva för jag skriver ut mina tankar och känslor på denna blogg så live with it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar